Followers

PRG







Instructions HERE




söndag 9 oktober 2011

October 7, 2011

 


October 7 , 2011



Blossom: God kväll till er mina vänner.  Tala nu lite mer om det som ni KÄNNER kommer att vara det mest fördelaktiga för oss här på vår planet vid den här tiden.

Federation of Light: Detta som vi känner är mest bekvämt för oss att göra, och det som vi önskar att dela med dig är faktiskt allt som du redan VET.  Det är naturligtvis den faktor som ger genklang hos så många av er till vad vi säger, för det är er egen kunskap och ert samförstånd, innan vi ens säger orden för nedskrivning.  Hur starkt ni lyser inom era själars VETANDE i dessa tider.  Finns det någon bland er som kan säga att det inte är så?  För även dessa som kanske känner sig illa till mods är också medvetna om LJUSET som finns djupt inom dem och dess uppstigande till ytan.  Ni är verkligen Pelare av Ljus.

Blossom: Ha! Ni tog upp det!  (Jag ler från öra till öra).

FoL: Det var vår avsikt att göra det.  För skulle du inte erkänna konspirerande tankar med ”hoppande skepp”, min kära dam… skulle dessa Pelare som vi har talat om inte presentera sig själva på exakt det sätt vi uppgav att de skulle?


 Blossom: Mmm!  Ni har lyssnat in!  Jaa, med tanke på att ni uppenbarligen vill att detta skall komma ut offentligt är jag glad att gå med på denna begäran.  Ja, jag har övervägt att stoppa konversationerna med er om detta inte hade skett 2012.  Inte för alltid, men tills ni levererar godset.


FoL: Så ditt förtroende för oss vacklar lite?


Blossom: Nope!  Inte alls.  Så jag inser att detta kanske verkar konstigt.  Ändå, som jag ser det, det skulle inte verka rätt för er att inte ”leverera godset” som ni har sagt… med all respekt, för själarna blir besvikna och tappar intresse för vad ni säger, så upplysande det nu är.  Det är allt egentligen. Vi har fortfarande en tid kvar… så jag ser ingen mening med att slösa tid på detta, för pelarna kanske uppträder när som helst.


FoL: Vi föredrar att dirigera om din fråga till möjligheterna av att sådana händelser sker i LJUS, väl i tidsramen av det vi talar om.  Det är onödigt för oss att intressera oss för denna fråga.  Känner du dig förstådd?


Blossom: KÄNNER jag mig förstådd?  Eller menar ni Förstår jag?


FoL: Vi menar vad vi säger.  KÄNNER du dig förstådd?

Blossom: Ledsen, jag tappade handlingen här.  Om vad då?


FoL: Om vem du är.


Blossom: Det spelar verkligen ingen roll om jag gör det eller inte.  Jag gör det jag gör därför att jag VET att det är meningen att jag skall göra det. Vad är behovet för den här frågan, tack?


FoL: För att dess relevans är nödvändig för betydelsen av ämnet vi har diskuterat. 


Blossom: Ljuspelarna?


FoL: Sannerligen. Låt oss nu komma vidare… känner du dig förstådd av oss?


Blossom: Åh, jag har aldrig riktigt tänkt på det.  Jag antar bara alltid att ni ”KÄNNER MIG” och därför accepterar mitt sätt och mina tankar.  Därför, gissar jag… Ja, jag KÄNNER mig förstådd av er.


FoL: Ändå ifrågasätter du våra motiv?


Blossom: Nope.  Era motiv för att få dessa ”Ljuspelare” att visa sig för oss är bara av den Högsta avsikt.  Det är inte ert motiv, ni missförstod, det är min oro att om dessa Ljuspelare inte visas… många människor tappar tron på er och allt det arbete ni har gjort.  Jag kan faktiskt inte riktigt tro på att vi fortfarande håller på med det här ämnet, för att vara helt ärlig.


FoL: Men vi tycker att det är av betydelse från DIN synvinkel, Blossom.  För som du vet, VI är medvetna om dina tankar om detta.


Blossom: Jag måste skratta…  Känn dig fri att ”släppa det”.  Som vi har diskuterat, så finns det fortfarande tid. Låt oss bara vänta och se, inte sant?  Jag skulle vilja gå vidare om vi kan det.


 FoL: Och gå vidare, gå framåt... är någonting som många av er har blivit medvetna om inom er själs igenkännande av en Högre nivå, eller hur?


Blossom: Japp, måste säga att jag känner mig mycket ljus och luftig dessa dagar. Mycket ljusare i min egen närvaro.  Jag gissar att detta är energin som kommer in och bländar?


FoL: Riktigt.  Du ser klarare.  Du KÄNNER dig mer bräcklig.  Du beter dig mer befrämjande för det som din Varelse… ÄR.  Den lätthet ni känner är bara början, käraste vänner.  Den glädje ni upplever, även om den bara är flyktig, är början till det som utvecklar sig framför era ögon.  Ni som har valt att tillåta er själva att finna er själva kan nu relatera lite mer till det som vi har uttryckt till er.  Och ju mer ni kan se det pedagogiska i den lärdomen… ju mer kan ni låta er förundras.  Sättet på vilket det gör det är mycket subtilt för att undvika konfrontation eller obalans.  Men ni kan KÄNNA den nu, denna Högre nivå av er själva.  Ni får glimtar av vem ni är och genom denna upptäckt är ni kapabla att fånga ögonblicket och VETA att ”det håller på nu”.  Denna uppåtgående resa händer när ni andas, och ni ler när ni KÄNNER närvaron av någonting som ni har väntat på som nu närmar sig.


Låt ert Ljus vägleda er.  Låt det vara en ledstjärna för andra.  Käraste, mest GUDOMLIGA energier på er planet Jorden.  Ni är här… nu… i detta NU-ögonblick.  Ni vandrar stegen som leder er in i bortglömda länder som en gång badade er.  Ni tillåter att er Högre förståelse följer er och ni LITAR på den. För dess SANNING kan inte förnekas på grund av den KÄNSLA den ger er.  Detta VETANDE, denna djupare förståelse av ”vad allt handlar om”… berättar för er om hemmet.


Det skapar ett magnetfält som är långt bortom det kraftfält som ni har bott inom under så lång tid nu.  Detta NYA magnetiska fält är mycket starkare än ni är vana vid och därför sätter det er ur balans här och där när ni anpassar er – och anpassa er skall ni!  Och när ni har gjort det så kommer ni att KÄNNA denna NYA KRAFT.  Den har, inom skapelsen som ni har åstadkommit – nya/gamla mysterier som skall avslöjas.  Krafter som har legat vilande håller på att vakna inom er igen på grund av denna magnetiserade energi.  Spela med den, experimentera med den… LITA på den när ni upptäcker den.  Gamla minnen kommer att strömma in i era sinnen och färdigheter som sedan länge inte uppmärksammats skall återigen vara en naturlig del av er vardag.


Mina käraste… NI VET… NI FÖRSTÅR… NI FATTAR DET!  VI VET om detta som SANNINGEN.  För vibrationerna som vi kan känna skulle inte kunna hållas som sådana om det inte var för detta VETANDE.  Frekvenserna som ni lever inom har ändrat kanal från vad de var.  Detta är till stor glädje för oss, för det BEVISAR att vi verkligen närmar oss tiden när vi kommer att befinna oss i sådan glädje. De av er på Jorden kommer att glädja er tillsammans med de som inte är där. Återföreningen av själar håller på att fånga hjärtanas rop.  Länge har ni saknat varandras hjärtslag.
Fråga er själva i denna stund av er SANNING… av er förståelse: ”KAN JAG KÄNNA FÖRÄNDRINGEN INOM MIG?  KAN JAG KÄNNA MITT HJÄRTAS FÖRENANDE MED DESSA SOM INTE ÄR FYSISKT PÅ JORDEN?


Vi VET att så många av er kommer att hedra er själva med de riktiga svaren… i KÄRLEK. Vi har färdats så långt, under så lång tid.  Vi har väntat tålmodigt… och så har ni, men nu i er SANNING kan ni KÄNNA hur nära vi är.  Nära till händelser som skall ske som skall ta bort den stora klyftan som har lett så många i er värld att glömma vilka de är.


När dessa ögonblick är i er verklighet, käraste, mest älskade bröder och systrar, det skall bli jubel genom alla planeterna… genom alla Universumen!  Så nära vi är nu till detta firande!  KÄNN era hjärtslag snabbas upp i väntan på denna SANNING.  KÄNN hur spänningen växer timma för timma. Låt inte det som omger er föra er till en plats av förfäran… för vad som visas är ett ”lager”… en ”film” över det som håller på att avslöjas.  Dessa falskheter smälter ner framför era ögon.  Sådana osanningar som har maskerat den absoluta skönheten i SANNINGEN håller nu på att svepas bort och ALLT som ligger framför er skall sända era själar in i det ljusaste igenkännandet av det som VERKLIGEN är av ENBART KÄRLEK!


NI ÄR AV DEN, NI ÄR DEN, KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK. VAR DEN, STRÅLA DEN, OMFAMNA DEN.


KÄRLEK… den mest GUDOMLIGA KÄRLEK som är DU… väntar din själs igenkännande av sig själv… att VARA sig själv.


Snart nu… så väldigt snart!


Blossom: Jag vill inte ens gå dit med det ordet.  Det är verkligen okej.  Allt är som det borde vara. Vi är i tacksamhet till er för er förbindelse.  Jag KÄNNER verkligen en förhöjd vibration när jag skriver ner detta.  Det är väldigt spännande att få vara en del av allt detta.  Och jag VET att det bara kommer att fortsätta att bli bättre hela tiden. Whooo hoooo!!!!

 
Website: Blossom Goodchild
Svensk översättning: Gertie





 


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

HOME - ALL BLOGS

Light Eye - UFOs/Science

David Wilcock translations

WANDERER OF THE SKIES            

WANDERER OF THE SKIES            
I SVENSKA

Messages of Love and Light

SaLuSa in action

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
i svenska

JOHN SMALLMAN

JOHN SMALLMAN
I SVENSKA

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
i svenska

BLOSSOM GOODCHILD TRANSLATIONS

GREG GILLES

GREG GILLES
I SVENSKA

MONTAGUE KEEN

MONTAGUE KEEN
I SVENSKA

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I SVENSKA

AND YOU AND I

FREE PAGES

HOME - ALL BLOGS

HOME - ALL BLOGS

March of Millions