Followers

PRG







Instructions HERE




söndag 4 september 2011

September 2, 2011

  September 2 , 2011 


Blossom: Hej alla och välkomna till september.

Intressanta tider vi lever i!
Först vill jag säga att en ”mycket kort summering” från Federationen av Ljus just har kommit upp. ”Kort” på det viset att de förklarade att kommunikationer mellan oss inte skulle ske under några veckor! Allt lite underligt… låt mig få förklara.
För tre dagar sedan satte jag mig ner för att kanalisera och jag gjorde det också under 1½ timma. När jag gick för att klicka på ”spara”-knappen dök den så fruktade rutan upp som säger ”Detta program måste stängas”… NOOOOOO! skrek jag inombords i slow motion, men för sent… det fanns ingenting jag kunde göra och jag tappade alltihop. Det fanns inte någonstans – jag kom över det efter några minuter av misstro, tillät mig själv att skratta och fortsatte med min dag. Jag var stolt över mig själv för prestationen att ”släppa taget”. Så i går kväll försökte jag igen. Men efter ett par försök anade jag oråd. Det kändes inte rätt och efter en stund så slutade jag med vidare försök. SÅ… i morse bestämde jag mig för att ge det ett sista försök och om det fungerade var jag beredd att lämna det för ytterligare en vecka… eftersom jag kände att det skulle vara rätt att göra så och inte tvinga fram det. Här är vad jag fick i morse.
Tja, tredje gången gillt, som de säger*. Jag vet att om ni inte finns här för att chatta den här morgonen, då lämnar jag det för en kort stund. Jag accepterar detta och förstår. Om ni önskar att bli hörda den här gången, var snälla och fortsätt.
Federationen av Ljus: Vi accepterar positionen du befinner dig i. Det är inte så att vi ”lämnar”… det har mer att göra med faktiska omständigheter som är på väg att inträffa. Och efter diskussionen känner vi just nu att det skulle vara mer av hjärtats generositet att dra oss tillbaka från dessa ofta förekommande diskussioner, för det är faktiskt, precis som du säger, bara för en kort tid.
Blossom: Det är okej, så länge som jag VET att det inte är ett slutligt farväl och att det här avbrottet, som vi haft förut, bara är tillfälligt.
Federationen av Ljus: Käraste hjärta, i vår värld anser vi inte att det är ett avbrott. Vi ger dig den kunskap som vi har gjort för att den är kompatibel med våra planer att göra så. Detta avbrott som du kallar det är inte första gången vi gjort detta, och inte heller kommer det att bli det sista. Allting rusar nu framåt och vi anser att de av er som befinner er på Jorden nu har ”redskapen” att bygga på och ni kan själva beräkna era hjärtans position inom allt detta som kommer att presenteras för er.
Blossom: Så i ”vår tid på Jorden” – hur långt avbrott talar vi om här?
Federationen av Ljus: Inte så långt, vi föreslår två till tre veckor från nu.
Blossom: Jaha, vi har nu haft två, plus ytterligare tre… inte så lång väntan gissar jag. Jag känner faktiskt en ”svag” länk och jag tänker inte pressa min lycka. Jag litar på er och jag förmodar att jag kommer att KÄNNA på mig när ni är redo för nästa pratstund.
Federationen av Ljus: Det är naturligtvis många skäl till detta mellanspel. En del av dem kommer att bli uppenbara i den tid som vi väljer att fortsätta vara tysta med dig.  VET själar på Jorden, att trots att det kanske verkar som att vi är ”borta” så är vi långt från det.  Allt närmare nu när allting går på precis det sätt som vi alltid har påstått. Ingenting har ändrats för oss, endast nivån på den Kärlek som ni går tillbaka till. Detta är mycket behagligt och gör allting så mycket ljusare när vi går vidare mot det som måste anpassas till. Vi vill ge några fler förklaringar på att – du också Blossom – är i behov av denna tid, då mycket kommer att äga rum inom er och runt omkring er också. Energier är hela tiden ”virvlande” för er alla och det är viktigt att vi låter jaget finna sig tillrätta och får proportion till det som för närvarande är relevant för upplyftning.
VET ATT VI ÄR AV KÄRLEK och genom denna kärlek kommer vi.  Fortsätt att vara vaksamma och stanna kvar i er GUDOMLIGA SANNING och LJUS hela tiden – genom alla väder. Detta är att vara i en skyddande nåd. Vi ger KÄRLEK av enorm energi till er under dessa dagar, precis som vi gjort hela tiden. För nu… vi drar tillbaka vår energi käraste vän och vi ser fram emot vårt nästa möte.

Blossom: Okej… JAG KÄNNER det som om under det här ”avbrottet” våra hjärtan kommer att KÄNNA en stark dragning till er, en slags KÄNSLA att vi kan känna er närmare – en VETSKAP. Tack för att ni förklarade att det jag känner är vad jag redan misstänkte. Jag lämnar det här och ser fram emot vår återförening på ”det här” sättet. I KÄRLEK och tack och några tusen XXXXXXXXX! Må kraften vara med er!

* Jag hade försökt att koppla upp mig för två dagar sedan och trots att jag kom igenom var det en mycket svag länk. Det var under en och en halv timma och lite grann av ett kämpande för att vara ärlig. När jag tryckte på ”control S” för att spara arbetet kom ”felrutan” upp som sa att programmet måste stängas ner och jag förlorade alltsammans. Sedan försökte jag igen i går kväll och inom fem minuter kände jag att någonting inte var rätt. Jag fick några få ord som gjorde mig orolig och jag har lärt mig att stänga av omedelbart då jag inte KÄNDE att kommunikationen var ”våra vänners” och jag är inte pigg på något av sådant nonsens.  Så här ovan är resultatet av ett sista försök just nu att se om jag kunde få någonting alls. Jag var förvånad att det gick. Avbrott med både White Cloud och Federationen av Ljus har inträffat förut. Jag LITAR på deras bedömning av det hela och naturligtvis ser jag alltid fram emot att få bli tillsammans med dem igen.  Det är KÄNT att under sådana här korta avbrott så sker många ”förändringar” inom oss på graden av växande. Många tack för er förståelse – Blossom.

 
Website: Blossom Goodchild
Svensk översättning: Gertie




En Världsomspännande Visualisering för ett Genombrott – Vi ber dig gå med!

 



Originals and translations of Galactic Messages available at




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

HOME - ALL BLOGS

Light Eye - UFOs/Science

David Wilcock translations

WANDERER OF THE SKIES            

WANDERER OF THE SKIES            
I SVENSKA

Messages of Love and Light

SaLuSa in action

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
i svenska

JOHN SMALLMAN

JOHN SMALLMAN
I SVENSKA

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
i svenska

BLOSSOM GOODCHILD TRANSLATIONS

GREG GILLES

GREG GILLES
I SVENSKA

MONTAGUE KEEN

MONTAGUE KEEN
I SVENSKA

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I SVENSKA

AND YOU AND I

FREE PAGES

HOME - ALL BLOGS

HOME - ALL BLOGS

March of Millions